Z vaší země není možné zadat novou objednávku. United States

Detailní kontakt a firemní údaje ZDE

Možné způsoby dopravy:

Osobní převzetí: Zboží si můžete vyzvednout osobně na naší prodejně po předchozí domluvě.
Česká pošta - balík do ruky: Balík Vám dorazí domů na dodací adresu uvedenou ve Vaší objednávce.

Zásilkovna.cz: Balík odešleme na adresu výdejního místa této služby, které uvedete ve své objednávce. Adresu výdejního místa, které máte nejblíže, nebo které Vám nejvíce vyhovuje, můžete zjistit zde www.zasilkovna.cz

 

Zboží také zasíláme na dobírku jak Českou poštou, tak službou Zásilkovna.cz a to i na Slovensko.

U skladového zboží obdržíte objednávku do 5ti dnů (Slovensko - do 5 dnů). Zásilky objednané službou Zásilkovna.cz odesíláme dvakrát týdně.

V případě, že po ověření skladových zásob zjistíme, že zboží aktuálně není skladem v požadovaném množství, budeme Vás kontaktovat, případně pošleme zásilku bez tohoto zboží.

 

Ceník poštovné a balné:
Balné: ZDARMA
Poštovné:

Česká Pošta - ceny poštovného se vám objeví v objednávce, záleží na váze zásilky.
Zásilkovna.cz do 5kg: 50kč

Platba dobírkou: + 40Kč.

Nabízíme i několik variant sníženého poštovného:

- při objednání balíčku POŠTOVNÉ ZDARMA už poštovné neplatíte.

- Při hromadném nákupu neplatíte žádné poštovné.

Na Slovensko Vám cenu spočítáme dle přesné váhy zásilky.

Možné způsoby úhrady:
Převodem na účet

Dobírka

Platba v hotovosti při převzetí v naší prodejně, nebo na pobočce Zásilkovny.

 

Slevy a zvýhodnění:
Při objednávce, jejíž hodnota bez dopravného přesahuje 3.000Kč, neúčtujeme poštovné. Tuto možnost využívají soukromé osoby především při větších objednávkách na různé oslavy, společneské akce a zejména při hromadných objednávkách za celý pracovní kolektiv.

Poštovné zcela zdarma
V případě, že chcete využít tuto možnost, je nutné dodržet následující podmínky:
K vaší objednávce je třebapřiobjednat balíček POŠTOVNÉ ZDARMA, který najdete v našem E-Shopu v sekci jednodruhové koření.
Platbu za celou objednávku, včetně speciálního balíčku, je nutné zaslat předem na náš účet, jehož číslo vám bude zasláno po dokončení objednávky.Další možnosti zvýhodněného poštovného jsou uvedeny výše.

Možnost vrácení zboží dle zákona:
Zákazník má právo zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a to na vlastní náklady. To znamená, že má právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodů. Zboží musí být v neporušeném stavu a neporušeném originálním obalu. Musí být zasláno zpět dobře zabalené tak, aby bylo schopné dalšího prodeje. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury. Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den ode dne doručení zákazníkovi na adresu provozovatele internetového obchodu. Po jeho doručení provozovateli a za splnění výše uvedených podmínek, bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží, a to na jím udané číslo bankovního účtu, či jinak na základě vzájemné dohody. Tolik zákon.

Možnost vrácení zboží dle nás:

 Za celou dobu provozu našeho e shopu jsme zboží vraceli snad jen jednou. zákazník si špatně objednal vývar s glutamanem, místo bez něj. Nic méně ať už nastane jakýkoliv problém, řešíme jej lidsky. Prostě se budeme snažit vše vyřešit k vaší plné spokojenosti.

Jinak řečeno, budete-li mít se zbožím jakýkoliv problém, volejte. Vše má řešení.

 

Reklamace a záruka:
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné zjevné vady . Případné vady je kupující povinen neprodleně ohlásit naší firmě. Za vady vzniklé během přepravy ručí přepravní společnost. Naštěstí u nás žádné reklamace nebývají.
Postup při reklamaci:
Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně.
Poté Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Reklamace vyřizujeme hned, neboť lhůta 30ti dnů je zbytečně dlouhá.
Zákony a předpisy:
Zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání.
Zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.